12 aug: Stukkie Managementsamenvatting. - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Yvonne, Bertjan en Mike - WaarBenJij.nu 12 aug: Stukkie Managementsamenvatting. - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Yvonne, Bertjan en Mike - WaarBenJij.nu

12 aug: Stukkie Managementsamenvatting.

Blijf op de hoogte en volg Yvonne, Bertjan en Mike

14 Augustus 2012 | Nederland, Nieuwegein

De vlucht is soepel verlopen. Natuurlijk voor geen meter kunnen slapen en dan duurt 9 uur best wel lang. Wel geprobeerd en de oogjes dicht maar slapen zat er niet in en we waren daarom ook niet meer niet zo fris als een hoentje toen we Londen naderde. En daar waar wij altijd geluk hadden met parkeren omdat er altijd wel net iemand weg ging, daar was deze piloot minder gelukkig. Gevolg is dat we 10 minuten boven Londen hebben gecirkeld voor dat de daling afgemaakt kon worden.

Na een kleine 2 uur wachten dan het laatste stuk. Nog geen uur vliegen. Deze keer hadden we stoelen bij de nooduitgang. Wat een ruimte daar zeg. Languit kon je en dan nog kwam je nog niet eens in de buurt bij je voorgangers. In amsterdam zijn we opgehaald door de vaders. Zij stonden te wachten in de aankomst hal. Helaas konden we niet zeggen dat onze koffers ook stonden te wachten. De eerste 2 waren er snel uit maar die derde kwam maar niet. Hoe kan dat nu weer? Ze zijn toch gelijktijdig ingecheckt. Na verloop van tijd de melding op de borden dat alles was uitgeladen. Nu waren we niet de enige die nog op koffers stonden te wachten dus echt paniek was er nog niet. Maar enig ongemak toch wel. Maar zie, daar komt zo'n mannetje die aan wat koffers trekt en ineens begint het weer te lopen. En ja hoor, ook onze koffer kwam er aan zodat we nu echt op weg konden voor het allerlaatste stukje.
Thuis stonden de broodjes klaar die door de moeders waren klaargezet.

We waren gebroken want omdat slapen niet echt lukte in het vliegtuig waren we dus al een uur op 27 op. Maar het was allemaal zeer de moeite waard.

Uiteraard kan je alle details van de gehele reis in de reisverslagen terug lezen. Maar voor wie dat teveel is volgt hierbij nog een management samenvatting.

Het is een fantastische reis door Canada naar Amerika en weer terug naar Canada geweest. 32 dagen en 6779 km. Niemand is ziek geworden en we hebben ontzettend veel mooie, leuke, grappige dingen gezien en of gedaan. Alle eer naar Von die het "awesome" had voorbereid. Leuk, afwisselend, goed verdeeld, noem het maar op. Maar ook Mike die uitgegroeid is tot "master van de tomtom". Het adres was vaak voor ons onvindbaar maar Mike wist het te vinden. En het zoeken van een overnachting via de taco bell blijft uniek.
Dank jullie wel. Voor mij is het daardoor de vakantie van de "stukkies" geworden. Stukkie rijden en een stukkie schrijven zo nu en dan. Voor de rest was het allemaal geregeld. Heerlijk.

En om af te sluiten met een paar termen in willekeurige volgorde die het grotendeels afdekken: wortelkanaalbehandeling, te kleine auto, Gondola's, apples autocorrectie, treinen, internetboekingen, reisverslagen, muggen, beren, herten, hamburger, elken, bald eagles, TomTom, Meren, watervallen, duur, hiken, angsthazen, hoogtes, hiken, Wisselende accounts, (gebrek aan) historie, star bucks, baseball, prachtig weer, Taco Bell, Bochten, boottochten, koffie, walvissen, eten, vliegtuigen, awesome, great, vissen, malls

Mocht je meer willen weten dan moet je toch echt de verslagen lezen. Langs komen voor de foto's of de video kan natuurlijk ook.