9 juli 2012: de kloppende voorbereiding - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Yvonne, Bertjan en Mike - WaarBenJij.nu 9 juli 2012: de kloppende voorbereiding - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Yvonne, Bertjan en Mike - WaarBenJij.nu

9 juli 2012: de kloppende voorbereiding

Door: knoopenco

Blijf op de hoogte en volg Yvonne, Bertjan en Mike

09 Juli 2012 | Nederland, Nieuwegein

Bijna is het zover. de laatste loodjes. De konijnen naar het dierenpension en vast ingecheckt. Nog even snel naar de stad want hoewel een kledingkast fysiek daadwerkelijk op instorten staat en de rest uitpuilt, hebben we natuurlijk niets om aan te trekken op vakantie. Dus snel nog even een paar shirts voor mij en schoenen voor von.
Maar dan. Wat klopt daar ………?
En nee jullie viezeriken daar heb ik het niet over. Nee het is die kies die sinds gisteren een beetje opspeelt maar nu toch erger wordt. Om 16:30 toch maar even de tandarts gebeld om op een bandje te horen te krijgen dat hij de komende 3 weken niet op maandag werkt. Dan toch maar de vervanger, maar die deed ook niets meer. Gelukkig zit om de hoek een tandarts dus daar maar even naar binnen gelopen om 16:55. Hij sluit om 17:00, ben geen klant maar hij was gelukkig bereidt even te kijken. En toen het goede nieuws. Een wortelkanaalbehandeling. uitstellen was geen optie, dan moest het in canada gebeuren. Lekker dan. Met zweet in mijn handen in de stoel, en zo warm was het daar niet.
Maar een kleine 3 kwartier later was het gebeurt.En nu zonder pijn op vakanie (hoop ik). Wat ben ik blij dat die man samen met zijn assistenten bereid was om voor een vreemde zomaar even over te werken.
Als dat geen goede vakantie gaat worden. we hebben er zin in