10 juli 2012: de vlucht - Reisverslag uit Nuuk, Groenland van Yvonne, Bertjan en Mike - WaarBenJij.nu 10 juli 2012: de vlucht - Reisverslag uit Nuuk, Groenland van Yvonne, Bertjan en Mike - WaarBenJij.nu

10 juli 2012: de vlucht

Door: knoopenco

Blijf op de hoogte en volg Yvonne, Bertjan en Mike

10 Juli 2012 | Groenland, Nuuk

Vanochtend om 8:00 opgehaald door de vaders en naar schiphol gebracht. Lekker op tijd. Alleen de koffers afgeven en het goede nieuws horen dat we deze niet in Londen hoefden op te pikken. De koffers gaan direct door naar Vancouver.
De eerste vlucht loopt voorspoedig en we zijn dan ook eerder bij de incheck van de volgende vlucht. Maar daar ging de douane ineens moeilijk kijken. Er werd gezucht, paspoort werd doorgegeven en er werd geen paspoort terug gegeven.
Wat nu dan dacht ik. Helemaal niet bleek. We waren waarschijnlijk zo vroeg dat het systeem gewoon nog niet open was. Viel dus gelukkig mee.
Ook de aansluitende vlucht loopt voorspoedig. Wel ontzettend warm terwijl ik dacht dat het altijd fris is in een vliegtuig. En hoewel jullie dit waarschijnlijk pas lezen als we al weer even in Canada zijn geland, dit stukje is echt getyped op 11 kim hoogte boven de Atlantische oceaan met een vaartje van 811 km per uur. Niet dat je daar iets van merkt want het is gewoon alsof je een bustochtje aan het maken ben. met hier en daar wat turbulentie.
Straks op weg naar het Hotel. Die hebben we uiteraard al in Nederland geboekt. Morgen dan de auto ophalen en naar het volgende geboekte hotel in vancouver. En van daar uit zullen we het dan wel allemaal gaan zien waar we terecht komen. Niets geboekt en het avontuur te gemoet.